444: Fy attans vad skönt!

"Du är godkänd"
Att något så iskallt kan kännas så förbaskat skönt!
Grejen var att jag egentligen inte trodde det skulle bli så svårt - men när jag insåg att jag inte läst alls i böckerna så som man skulle, utan bara avverkat föreläsningarna, och om jag inte klarade provet inom dessa fem chanserna och därmed inte få gå kursen och därmed inte få bo kvar i studentlägenheten ochochoch OCH 3000 hjärtslag i minuten.
Det gjorde inte precis saken bättre att jag när jag öppnade och startade provet, inte kunde se hela frågorna, och inte kunde skrolla ner för att klicka på "nästa fråga". Med panik i rösten ringde jag till supporten och frågade vad jag skulle göra sa han "Vänta lite så ska jag prata med mina kollegor", jaja, när tio minuter av min provtid tickat vidare kom han tillbaka och sa att jag skulle starta om datorn. Till slut körde jag Chrome istället för Explorer (Explorer sas vara den som skulle fungera bäst med kursen) och kunde börja svara på frågorna med endast 48 minuter kvar.
Jag var nära på att ge upp för jag blev så stressad och rädd, men sen när jag väl kom förbi första frågan såg jag att de flesta frågorna inte var särskilt svåra. Jag fick slå lite i mina böcker, kolla anteckningar och kontrollera i lagboken, stressat som fan, men jag kunde i alla fall svara säkert på sju av frågorna. De andra tre var jag lite 50-50 på, men det krävdes ju bara sju rätt, och ja, jag vet inte hur många rätt jag fick, men godkänd blev jag, och det var jäkligt skönt. Nu har jag svävat på rosa moln ett tag, men måste snart landa på jorden igen - diska, rasta hundarna och städa undan lite.

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis grattis Kattis! Och jag vet precis hur det kanns!

2010-09-13 @ 17:04:24
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0