445: Och sen då?

Ja, efter att ha klarat provet i måndags spelade jag volleyboll här ute med laget för att öva smashar och servar. Det gick väl sådär för mig.

Igår jobbade jag hela dagen, och när jag kom hem ringde Sanna nästan dirre så jag fick cykla till Svane med blippen. När jag kom hem förtjänade jag frossarafton. Glass, ostbågar, chips och kakor. Mums. Strax därefter - mat. Jag marinerade karrékotlett i lite allt möjligt, och sen in i ugnen. Koka potatis, göra en god svampsås på några av de gigantiska champinjonerna vi hittade på golfbanan och en sallad med massor av avokado. AMUMS!

Medan jag lagade mat var Ivar ute på Skrylle med Annika och Hasse och sprang en mil - jag stannade hemma på grund av dåligt självförtroende angående min kapacitet och smärta i musklerna sedan sist. WIMP!
Nu kommer strax Carro hit - jag måste få i mig lite frulle innan dess. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0