461: Deltagarförteckning

Känner ni igen kvinnan ovan? Känner ni igen namnet Ulrika Knape Lindberg och Mathz Lindberg. Inte det. Nänä, slå upp det på wikipedia i så fall. Vi ska i alla fall bli bundis i helgen. Om en halvtimme går bussen till stationen, 06.28 går tåget till Stockholm. Nordisk Tränarclinic it is. Hela helgen. Jag och Sanna har i smyg packat med högklackat för att kanske kunna finna en lucka där vi kan ut och trippa i Stockholmsnatten.

Vi kommer att bo på Quality Airport Hotel Arlanda, vi får väl se om det är lika askalas som det låter. Nu måste jag glufsa i mig filen så jag hinner packa "handväskan" med dator, plugg och nöje, diska och plocka undan. Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0