Katt-is

Döm om min förvåning - och förtjusning - när jag fick reda på att jag skulle bo med de här sötnosarna i ett par dagar!
Tre skygga små liv som tillhör Ivars bror hade fått flytta in hos Ivars päron medan broren var i Spanien och på Lowlandsfestival.
Darcy: Mami. Mamma till de två andra. Studerade mig i två dagar och blev sedan den som gosade mest med mig. När jag borstade tänderna gick hon fram och tillbaka mellan mig och handfatet så jag var tvungen att klappa henne.
Birtje: Skygg för det mesta men kunde inte låta bli att besvara kärleken när man väl lyckades överraska henne med ett finger under hakan.
Bika: Skyggaste katten ever. Studerade mig mycket men lät sig aldrig bli vidrörd av mig.
Till det här hör kanske att katter i vanliga fall har något starkt emot mig. Jag vet inte varför, men de gillar verkligen inte mig. När jag till slut blev vän med Darcy kändes det som att jag fått en välsignelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0