Redlight district

Självklart kunde inte jag och Ivar hålla oss ifrån att springa förbi De Wallen när vi ändå var i Amsterdam. På en kvart fick jag se fler prostituerade än jag har fingrar och tår och det förvånande var hur fräscha de var. Unga tjejer som hade apsnygga kroppar och klara ögon. Det är svårt att förstå hur de kan ge sig in i branschen om det inte är för tvång, droger eller andra missbruk men vissa gör det nog helt enkelt för den saftiga lönen. Smått chockad gick jag därifrån igen för att hinna hem till middag med mina och Ivars familjer, men tyvärr utan foton på kameran. Man får nog inte riktigt fotografera de prostituerade, men den smala gränden bakom mig här på bilden ledde in till en labyrint av små "knullhytter" med snygga tjejer i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0