Schyrre!

Jag har inte varit världens bästa bloggare på senaste tiden va? Käss. Så småningom kanske jag visar bilder och berättar hur mitt liv sett ut senaste tiden, men jag ger er ett smakprov ovan så länge. Förra veckan var jag inte bokad en enda dag, så jag tillbringade varenda vardag i ryggläge i soffan med avsnitt efter avsnitt av Gossip Girl. Har snart plöjt igenom de två första säsongerna. Låter kanske som en skitvecka för de flesta, men jag var så jäkla trött hela veckan så det verkar som att jag behövde fem dagars noll. Den utvilade känslan spolade jag snabbt bort i helgen och i morse kände jag mig segare än någonsin. Nu har jag dock jobb varje dag så den här veckan blir lite mer produktiv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0