I'm a survivor, I'm gonna make it



Sitter och pressar mig i slutspurten med min uppsats. Det suger. Både min uppsats och den milda ångesten jag hade igårkväll och i morse. Jag ville helt enkelt skippa den här dagen. Eller skippa hela utbildningen och börja jobba på ICA istället. Med ett sistaminutenbyte av behandlad rättsfråga (den ska in ikväll) börjar det trots allt klarna. Fast det kan vara att det känns så eftersom jag inte riktigt vet vad jag har framför mig de kommande tolv timmarna. Tar en välförtjänt (?) paus genom att fixa till mitt yttre en gnutta, så jag åtminstone känner mig stilig på utsidan. Make Up Stores läppstift med bland annat avokadoolja, bivax och sheasmör känns nästan som ett läppbalsam. Lätt en ny favorit! Färgen på bilden heter Survivor, passande nog för dagens peppning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0