Inte ett dugg "mini"

Imorse skapade jag en sjukt seriös dagsplanering med plugg, löpning och simhopp. Ja, efter dagens debatt skulle jag hem och springa och sedan laga mat innan det var dags för träningen.
Planeringen höll inte. Varför? För att Sverige biter mig i kinderna.
Det blir så fruktansvärt kallt här! Jag smälte för fasiken på min skidsemester, och blev en isbit igen direkt vid hemkomst. Ska det inte vara tvärtom? Bölade av köld de tio minuterna det tar att cykla hem från Juridicum, och bestämde mig genast för att strunta i mina ynka tre planerade kilometer. Nu sitter jag och degar i soffan istället och har tryckt i mig ett paket av de smarriga kakorna ovan. 760 kcal, danke! Jävligt goda. Jag ska löpa en annan dag. Typ imorgon på min "lediga" dag (tenta coming up), jag kanske för en gångs skull skulle ta tag i mig själv och pysa iväg på morgonyogan, springa några kilometer och äta nyttigt? Vi får se, jag gissar på PYTTSAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0