491: Nyårslöften 2011

Sitter och tittar på bilder från i somras, när Roxy var ny och liten. Hade kunnat publicera hur
många minnen som helst, men det var inte det som var syftet med det här inlägget. Nu är
det 2011, och det är dags för mig att dela med mig av mina nyårslöften.
Jag har tre stycken i år, och har för avsikt att hålla dem. Förhoppningsvis hjälper det lite att dela
med mig av dem, så jag känner att folk har ögonen på mig.
1. Göra mina studier till min huvudsysselsättning. Jag har en tendens att lägga mer tid
allt annat än just studierna, men nu är det dags att skärpa mig.
2. Träna minst två gånger i veckan. Jag tycker själv att detta är ett lågt mål, hade hellre
satt fyra gånger i veckan, men för att maximera möjligheterna att hålla mitt löfte får jag hålla
mig till två gånger i veckan.

3. Ha en budget med sparande inkluderat. Att ha en klar syn på hur min ekonomi ser ut
hjälper förhoppningsvis till att skapa ett mer stabilt sparande och färre spontanutgifter. Mitt mål
är att spara undan hela simhoppslönen samt eventuell Uniflexlön.

Kommentarer
Postat av: Malin

Så.... vad hade det med bilden på mig att göra? Nej, men det verkar vara smarta och realistiska mål!

2011-01-07 @ 20:09:30
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/
Postat av: Trixie

Vad mycket större (eller mindre liten :))hon blev bara på de där första veckorna!

2011-01-07 @ 22:21:42
Postat av: Trixie

Roxy alltså, inte Malin :)

2011-01-07 @ 22:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0