Kiwi

När jag var i Kävlinge för att spela golf häromdagen var tösen ovan på glatt humör. När hon såg mig stå ute i uterummet och titta på blommor tassade hon förbi och tittade uppfordrande på mig som om hon bad mig följa med ut. När jag gjorde så tog hon ett varv runt pilen, kutade fram mot en planka och stack snabbt som tusan ned på mellanplanet av vår trädgård, gömde sig under studsmattan med bus i blicken och gnagde på plankan. Varje steg jag tog fick henne att sätta av mot nya gömställen, och hon var mäkta stolt över sin överfina leksak. SÖTNOS!

Kommentarer
Postat av: Everlasting

Men naw! Sötnos indeed!

2011-07-09 @ 15:53:21
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0