Modetrött


Är det bara jag som blir jävligt omotiverad när jag kollar på kläder just nu? Var ute på stan igår och tänkte köpa något fint till helgen men hittade ingenting som kändes rätt. Vad fan! Nu känns det som att det är mer kläder än någonsin ute i affärerna. Och lika trött är jag på min egen garderob... Det enda roliga där är min nya piké från Lexington. Den gjorde så jag spelade attans så bra på golfbanan förra helgen. Och när man kollar på internet finns bara fula tradiga saker, som skorna ovan. Bläääää!


Kommentarer
Postat av: Mia

Du måste blogga om helgen! :D

2011-07-18 @ 12:29:39
Postat av: Kattis

Done, done! Sjukt långt blev det, men det hände mycket!

2011-07-19 @ 17:27:20
URL: http://hurblirdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0