Ressugen

Igår kväll låg vi och tittade igenom bilderna från förra sommarens månadslånga Asienresa. Herre vad sugen jag blir på att resa igen! Våra drömmar går just nu till Dominikanska republiken. Får se hur stor reskassa jag lyckas spara ihop innan Ivars semester.
Idag åker jag dock på minitrip med mamma och pappa. Bilar upp till Stockholm, sover över och går på begravning imorgon. Det är Farfars (morfars) 98,5-åriga syster som gick bort för två veckor sedan. Inte precis en nöjesresa, men ska bli väldigt trevligt att träffa alla på den sidan av släkten.

Kommentarer
Postat av: Everlasting

Så fin och resig bild det där var. Jag är också grymt sugen på att ge mig ut på äventyr. Det var alldeles för längesedan jag reste bara för att njuta.

2011-07-04 @ 12:23:45
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0