Sjukling


Efter en helg med möhippa, städning och supermysig ost-, spel- & vinkväll med brudarna har jag däckat. Kände att jag skulle bli krasslig redan i fredags kväll men var tvungen att blunda och köra på. Idag har jag däremot låtit det slå igenom. Jag har legat i sängen till tolv, Ivar har fixat frukost till mig, Hasse kom hit och motionerade Ivar och bastade sedan med oss. Ivar har en teori om att man ska svettas ut sin sjukdom. Vi ser om han har rätt. Nu har jag krupit i min perfekta hemma-klänning och ligger i sängen och försöker slappna av igen. Klunkar i mig te med honung och drömmer om kvällsmat och sömn.

Kommentarer
Postat av: Everlasting

Haha, det är tur att du har någon som kommer och rastar Ivar. Mysig klänning också!

2011-07-03 @ 18:32:43
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/
Postat av: Isabelle Palmgren

fin:)

2011-07-04 @ 21:17:41
URL: http://bellizofzweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0