Filmkväll

Som tur var hann jag inte äta lunch idag, utan åt bara frukost. Slutade skolan vid fyra, rusade till Malmborgs och Hemmakväll och sen hemåt för att städa, ta en raggardusch och göra i ordning pastasallad. Vid sex droppade 13-14 simhoppare och en Sannis in med chips, godis, kakor, chokladkaka, jordgubbar, glass, grädde, kladdkaka, melon, köttbullar, ost-och-vindruvepinnar och läsk. Alla fick plats i soffa, på golv, stolar och uppblåst madrass och tryckte trynena fulla med mums. Vi snackade, utvärderade, spelade kubb och tittade på Grown ups. Mysig kväll. Nu är jag trött och mätt. Sanna stannade kvar och hjälpte mig att diska undan och drack en drink, men nu har hon också lämnat mig. Dags för missade Big Brother-avsnitt och gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0