Kvällsplaner

Ikväll är det ju dags för Adrian Lux på Lunds Nation. Först och främst ska jag ut på stan och lämna tillbaka filmen från igår, och köpa läsk till ikväll. Alla hade glömt att Systemet var stängt idag så vi får dra ihop de slattar vi har och göra häx-drinkar eller nåt. Aja, det ordnar sig, jag har ganska mycket i mitt förråd har jag upptäckt. Kanske inte blir finvin, men smakar nog gott ändå. Någon Gin och Tonic, vitt vin, cider och Absolut Watkins med coca cola. Det blir nog bra.
Har ju massor av gott kvar från igår; chips, godis och pastasallad. Pastasalladen käkar vi nog nu snart, men resten väntar jag med tills töserna kommer vid sju.

Kommentarer
Postat av: Everlasting

Så var den där Watkins-vodkan god?

2011-06-02 @ 23:36:08
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/
Postat av: Kattis

Jag tycker den är störtgod! Speciellt med coca cola.

2011-06-03 @ 16:43:11
URL: http://hurblirdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0