Önskning - Converse

UPDATE: Jag fick ett par Converse av min kära fru Nathalie i somras!
Att gå runt utan strumpor i mina H&Mskor häromdagen var inget smart val. Igår fick jag utslag och eksem över hela fötterna. Jag har fått det förut från skor från H&M så det är nog något i limmet jag inte tål, eller om de använder något medel i tyget. I vilket fall - jag är trött på det! Vad jag egentligen vill ha är ett par låga Converse. Vita eller ljust beige, tunn eller tjock sula. Egentligen vill jag ha ett par normalhöga marinblå också, men de kan vänta tills det blir lite kallare kanske. De låga är snyggare till shorts.  Har ingen aning om storlekar i Converse, men jag har 38 i vanliga storlekar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0