We're such a great couple! Avsnitt ett - Hur vi träffades

Inför Kristi himmelfärdshelgen har jag förberett en liten miniserie kallad We're such a great couple. Tre fakta om mig och Ivar per avsnitt. Här kommer första!
  • Jag och Ivar träffades i Österrike då vi båda var skidlärare
  • Långt innan vi blev tillsammans pekade Ivar ut mig för sina elever och sa stolt "That's my future wife! She just doesn't know it yet."
  • Om/när vi gifter oss planerar vi att bjuda in våra chefer från skidskolan till bröllopet. De gav oss ibland ledigt för att gå hem och mysa eftersom de så gärna ville att vi skulle bli tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Trixie

Typ Wish my future parents in law à safe trip home???

2011-06-03 @ 00:48:24
Postat av: Kattis

Haha, ja precis!

2011-06-03 @ 16:42:48
URL: http://hurblirdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0