Bangkok has them now

Dagarna flyter ihop, alla ser likadana ut. Juridicums källare, stenhårt plugg och en tryckande stress, men häromdagen, när det nu var, träffades jag och Ivar vid åtta. Han bjöd mig på sushi på Wasabi, och bio. Baksmällan 2. Vi såg ettan för ett tag sedan och älskade den, och när nu uppföljaren kom kunde vi inte låta bli. Alla i biosalongen, inklusive jag (trots att jag normalt HATAR det) satt och asgarvade och applåderade i slutet; den var så jävla jävla rolig!
Det är typ de enda filmerna både jag och Ivar gillar till 100 %. Det enda negativa var att jag köpte den största portionen popcorn som fanns och rullade i princip ut från salongen efteråt, efter både sushi och massiva mängder popcorn. Hade så fruktansvärt ont i magen och såg ut att vara gravid i sjunde månaden. Fast det är ju så gott med poppe, så tvivlar inte på att det kanske skulle kunna hända igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH! jag vill verkligen se baksmällan 2, får se när jag har tid.

Älskar den sortens filmer, gillar du också sånna? :D

2011-06-03 @ 01:28:19
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Annika Andersson

Hej! vad intressant dina inlägg är! lär definitivt läsa din blogg lite mer. :) Ha en rolig dag (:

2011-06-28 @ 15:09:21
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0