Mean mean murder machine!

Gissa vad den här rackaren har hittat på?
Jo den valde att helt och fullkomligt oprovocerat ta ett skutt ut från väggen, dundra ner på kakburken på micron, vidare ner till min oljeflaska som sköts iväg över spisen och sedan dra med sig min vinägerflaska, för att efter att ha kraschat den dundra ner på golvet. Allt medan jag satt i ett helt annat rum. Jävla skit, min flaska från DESIGN HOUSE STOCKHOLM!!!!!!!!!!!!!!!! Ja, förstå min upprördhet.
Nu har i alla fall min värdis varit här och tryckt tillbaka den, bedyrat att den nu bör stanna och dessutom bytt ut munstycket på min badkarsblandare så man numera kan välja om man vill duscha eller fylla badkaret - inte tvunget båda på en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0