T(ime)4B(ath)

'
Ivar kom hem för lunch och tyckte det var dags för mig att ta ett bad och borsta tänderna. Han kan nog ha rätt. Så jag tar mig i kragen, kokar te och trycker ner mig i badkaret för en veckotvagning. Ni vet en sådan där där man ligger och löser upp sig och har tända ljus och sedan tar i med hårdhanskarna och skrubbar hela kroppen, kör igång med fotfil, schamponerar så löddret flyger i det ångande badrummet, skrubbar fejjan och kör inpackningar och masker, och avslutar med att skålla sig själv i 3-5 minuter med duschen så alla porer står på vid gavel och låter sig sköljas och sen hoppar man till sist ut och återfuktar varenda centimeter på kroppen. Ni vet? Eller är det bara jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0