Vad vill ni?

Vi fick en nyuppfiskad gädda av Kirill och bjöd mamma och pappa och inneboende på söndagsmiddag. Har ni sett bissingarna? jag såg inte dem ens när jag tog bilden, utan först flera dagar senare. Creepy!
Nu har jag en fråga till er gott folk. Ser ni helst att jag uppdaterar sällan men med större finare bilder från datorn, eller är det bättre med oftare och mindre bilder (så som jag gjort i de senaste inläggen) från mobilen? Blogg.se har nämligen gett oss en ganska bristfällig app efter flera års påtryckningar. Man kan inte bestämma storleken på bilderna och man kan inte själv välja var de läggs i inlägget.
Så, vad vill ni?

Kommentarer
Postat av: Elnis

Oftare!!!!

2011-10-26 @ 21:06:38
Postat av: Mia

Haha, fick googla på vad bissingar var till detta inlägget, pinsamt! :P Håller för övrigt med Elnus.

2011-10-28 @ 23:14:20
Postat av: Snove

SÅ jävla vidriga!

2011-10-29 @ 00:36:24
URL: http://alltingetochmittemellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0