Nyklippt

Är sjukt stressad i skolan och därmed sjukt trött på det eviga läsandet. Ser fram emot sommarlov. Det brukar jag inte tvunget göra, men förra terminen körde en i botten och den här terminen känns bara som en molande smärta i såret. Missförstå mig inte, jag tycker juridiken är skitkul, men det hade varit najs att kunna ta det lugnt och sätta sig in i de olika delområdena ordentligt innan nästa ämne påbörjas.

Gav mig själv ett litet lufthål och gick till frisören, så här har ni en nyhemkommen, nyklippt Kattis. Dessutom får ni en liten glimt av min nya jacka också. Sicken dunderdag va?


Kommentarer
Postat av: Murre

Inte hade jag på Katte (speciellt väster-)tiden kunnat ana att du skulle bli en sådan gedigen Juridicumare! But I like! Har ju också hamnat i Barbourträsket:) Hoppas plugget går bra trots stress - sitter i samma båt här borta!

2012-04-04 @ 19:07:22
Postat av: Kattis

Haha, vad kännetecknar en gedigen Juridicumare då? Förutom Barbourjackan och Macen (den har jag inte än)?

2012-04-05 @ 10:47:27
URL: http://hurblirdet.blogg.se/
Postat av: Kattis

Barbourträsket är förresten ett träsk jag inte vill ta mig ur. Istället drömmer jag om att ta mig ännu djupare - en grön version av jackan ovan, till hösten ett foder till den jackan jag har, och en för hästeri hade suttit fint också såklart!

2012-04-05 @ 10:50:01
URL: http://hurblirdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0