"Man älskar bara det man inte äger helt" - Marcel Proust

Hade en fruktansvärd dröm inatt. Följde med pappa till frisören (?! Pappa klipper inte håret hos frisör). Satte mig i stolen och gav frisören fria händer. När jag kom hem upptäckte jag att jag hade fått en, förvisso ashet, lång page. Efter ett tag gick det upp för mig att jag klippt av mig mitt långa hår. Jag grät och grät och grät och beklagade mig hos mamma. "Jag hade ju bara tolv centimeter kvar ner till byxkanten! Hade jag inte klippt av det hade jag haft hår ner till byxkanten i juni!"

Ja, ni ser, FRUKTANSVÄRT!
Vaknade upp och kollade mig i spegeln och upptäckte till min lättnad att den heta pagen bara var en dröm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0