Recension - E.l.f. Mineral infused face primer

Tjo! Tänkte starta en ny kategori. Recensioner. Först ut att recenseras är Mineral infused face primer från E.l.f. E.l.f. i sig är värd en stor applåd, jag är fullkomligt betuttad i hela konceptet.
Men till saken. Jag har ingen stor erfarenhet av primers, utan har bara provat Lumenes Matifying Primer förut, men efter att ha läst mycket gott om E.l.f.s primer klickade jag hem den när jag ändå beställde annat. Så fort jag för första gången masserade in en liten liten droppe av denna var jag såld. Huden kändes som sammet, och man behöver inte alls använda mycket!
Jag har bara använt den tillsammans med mineralpuder eftersom jag inte använder flytande foundation. Pudret sitter nästan som berget hela dagen. Ja, nästan. Efter åtta timmar i skolan hade vissa områden tunnats ut, men jag tror det är de ställena jag lutar mot handen när jag hänger över böckerna.
Jag har dock läst på flera ställen att man inte kan pumpa upp mer efter ganska kort användning, men än så länge har jag inte märkt av det. Av mig får primern lätt full pott!
Köp den HÄR för 63:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0