Önskning - Löparshorts

Det kanske känns lite udda att kasta upp sina önskningar på sin blogg, men min syster gjorde det i julas och det var skitbra! Dessutom läser de flesta som står mig nära min blogg. Här kommer önskning numer ett:
Nu på sommaren är det saftigt varmt att springa, så jag drar på mig upprullade cykelbyxor eller hotpants och en sportBH och känner mig lite lite pervo som visar halva ballarna. Nu önskar jag mig alltså ett par löparshorts, men självklart krävs vissa kriterier. Märke skiter jag i, men väldigt viktigt är en dragkedjeficka på rumpan eller i sidan, som gärna rymmer både iPhone4 och nyckel, och i varje fall nyckel. Det uppskattas också om de inte har en kil av den typen som framkallar cameltoe deluxe, men tyvärr vet man ofta inte det förrän man testar dem. Sist men inte minst föredrar jag så korta som möjligt - för brännans och komfortens skull!
Om ni skäms över att jag springer i sportBH önskar jag mig också ett bra svalt löparlinne som är tajt men i svalt tyg och ljus färg eller i vart fall inte svart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0