Cheers to the freakin' weekend!

Jag är så jäkla taggad! Strax hoppar jag på bussen som kommer ta oss till Chamonix, världens tredje bästa skidområde. Visst är jag ganska nervig samtidigt, men det har börjat smälta bort till förmån för förväntan.
En veckas offpiståkning, all inclusive, utrustning och bergsguide ingår. Så sjukt nice! Modig som jag är ska jag dessutom anmäla mig till expertgruppen. EHEEE!
Har packat hela gårdagen med ett konstant pirr i kroppen. Farväl mina sköna, om någon vecka eller så är jag hemma igen, med möra ben. Om vi har tur finns det internet där vi bor, annars får ni klara er utan uppdateringar (det är ju iofs inte så att jag varit störtflitig med uppdateringar ändå sista tiden så ni är väl vana)!
Håll tummarna för att jag kommer hem i ett stycke (snälla, gör det)!

Kommentarer
Postat av: Everlasting

Ha det så underbart fantastiskt! Och det är väl klart att du kommer hem i ett stycke, men jag håller alla tummar och tår för säkerhets skull.

2012-03-02 @ 14:16:08
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/
Postat av: Snove

Vem åker du med?

2012-03-02 @ 17:58:59
URL: http://alltingetochmittemellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0