Long time no see

Jarå, det var ett tag sen sist... Jag vet inte varför, jag har bara kommit ur gängorna lite. De senaste två veckorna har dock suget att blogga kommit tillbaka lite. Antagligen för att jag gjort så mycket kul. Tänker dock inte sätta press på mig själv genom ett löfte om catch up. Kan bara kort meddela att min ostronoskuld är borta. Fördelat på två tillfällen har jag slukat tre små slemklumpar. Gillat smaken, men haft kämpit att svälja. Min Nimis-oskuld är också långt borta. Ivar och jag körde och traskade dit efter en helgs Mårten Gås i Kattvik. Jag har dessutom skrivit tenta, ridit och flugit av, haft ost&vinkväll, varit på storslagen Monte Carlofest, åkt limousine, varit på juristernas höstfest, sett Natan bli dubbelt så stor, sett Lexi bli dubbelt så stor, varit kattvakt, druckit mycket champagne, tagit farväl av farfar, tömt farfars lägenhet och kramat hund med brutet ben. Mycket njutning, mycket sorg, mycket nytt och överhuvudtaget många känslor.
 
Nu får vi väl hoppas att jag i framtiden blir bättre på att dokumentera mitt livs framsteg, för min egen skull och er.
 
Tills vidare får ni här min favoritvideo för ögonblicket. Förutom att låten får mig att vilja ösa ner för en nypistad red seven i Mayrhofen, eller i en solig Saslong world cup-pist i italienska Val Gardena i gigantiska carvingsvängar, så skulle den här videon lätt kunna ha varit gjort av mig själv som fjortonåring. Eftermiddagar som spenderades framför webcamen med en vän, tävlandes om fulaste minerna som man sedan garvade häcken av sig åt.  
 
You're welcome!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0