Muskler

Galet hur snabbt mina magmuskler blir synliga! En veckas skidåkning och en halv veckas träning så är de där. Jag har bestämt mig för att faktiskt inte bry mig om hur muskulös min kropp blir fram tills Göteborgsvarvet i maj. Jag ska vara stark, uthållig och snabb!

Den här veckans träningsfrekvens har varit bra, jag hoppas det håller i sig. Måndag spinning, tisdag alpingympa och volleyboll, torsdag ridning, fredag spinning och idag golf. Den här veckan blev det inget simhopp, men så snart allt stabiliserat sig så är det tänkt att måndagar ska kryddas med simhopp.

Jag hoppas på något sätt att jag ska kunna få ett bra resultat på GBG-varvet, med så lite löpträning som möjligt. Det gå ju så klart inte, men om jag bygger upp en bra grundstyrka och uthållighet genom annan träning borde löpträningen bli lite mindre deprimerande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0