Förändring

Blev tipsad om lite nya bloggar och kikade in på thejuicydetails.se och hittade inlägget ni ser nedan. Sist det verkligen var mode med magtröjor, när alla hakade på, var jag 11-13 år (ja, det höll i sig länge i vår lilla by) och alla sprang runt i Spice Girls-magtröjor (de varade dock inte lika länge, enfärgade gick bättre framåt slutet).

Inte var det någonsin snack om att man måste hålla sig med platt mage för att bära dessa! I alla fall inte vad jag hörde. Ändå var vi i tidiga tonåren, det vill säga åldern där flickor nu för tiden går på stränga bantningskurer, ger varandra avancerade sexknep, äger en garderob värd dubbelt så mycket som min nuvarande och äter ute tre dagar i veckan.

Jag minns att jag var förfärad när jag som fjortonårig gymnast såg en nioårig gymnast med stringtrosor och BH. Nu finns det väl för bebisar också kan jag tänka mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0