Födelsedag

Trots att jag var lite deppig igår och till och med grät lite till och från så hade jag en bra dag. Ivar "väckte" mig med sång och frukost på sängen (äggröra, nybakade croissanter och grönt te). När han hade gått till jobbet ägnade jag ett par timmar åt att läsa en normal bok (inte för studiernas skull!) och att njuta av det vackra vädret. Därefter cyklade jag till badet och till stan för lite ärenden, och på kvällen kom mina föräldrar och bror på middag. Jag och Ivar lagade vår fantastiska paella och till efterrätt bjöd vi på vattenmelon och Mias prinsesstårta från i lördags (som var sjukt god, trots, eller tack vare, att den stått så länge).

Fick såklart jättefina presenter också. Av Ivar fick jag en efterlängtat Le Pliage från Longchamp och min favorithudcrème från Rituals. Av mamma och pappa en vacker bukett och fina örhängen. Jag har börjat reagera lite på "oäkta" örhängen och hade därför önskat mig äkta guld- eller silverörhängen, får hoppas dessa funkar. Av Jonas fick jag Skånetrafikens sommarkort, så nu kan jag fara gratis till både strand och Båstad hela sommaren. Slutligen fick jag ett bidrag till en ny dator av Malin och Marcus som grattade över telefon. Förhoppningsvis får jag mycket jobb i sommar så jag äntligen kan köpa den där efterlängtade och välbehövda MacBook Airen...

Hade alltså egentligen en toppendag, trots att jag var lite moloken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0