New curtains

Spenderade nästan hela gårdagen med plugg. Satt först hemma och fixade till min del av tisdagens gruppredovisning, och träffade sedan gruppen i två timmar. Normalt ger jag mig ledigt på helgerna, men man får offra sig för gruppen. Dessutom är det ett examinationsmoment.

På eftermiddagen körde vi till Ikea för att lösa Ivars sömnproblem. Gardiner som gjorde det mörkare i rummet stod på listan. Det tog några timmar, men till slut hade jag övertygat om att min lösning var bästa alternativet. Värt att nämna är dock att jag inte visste att Ivar ville ha kvar jalusierna också. Det är fortfarande inte bestämt om de ska vara kvar eller ej, så över natten har de fått hänga på tillfälliga krokar, det är därför det är lite ojämnt.

Som med alla Ikea-projekt tog det ett par timmar, med två vändor till Ivars jobb och en del frustration. Jag är däremot överraskad över hur fint jag tycker det blev (om man bortser från jalusierna).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0