On my nightstand

Jag har alltid haft ett belamrat nattduksbord. När jag var yngre var det som ett extra förvaringsutrymme, där allt möjligt fick plats. Numera är det dock mest sådant jag använder på kvällar eller morgnar.

Krämer av diverse slag; min favoritansiktscreme från Biotherm, dag- och nattcreme från the Body Shop för dagar när jag vill ha lite fetare återfuktning, Nivea för mina läppar och vaselin till ögonfransarna.

Dessutom flourtabletter, iPod och kvällslektyr. Idag har jag även ett detox-te från Kusmi Tea vid min sida.


Kommentarer
Postat av: Everlasting

...var inte alla utrymmen på din sida rummet "extra förvaringsutrymme" när du var yngre...?

2013-06-04 @ 22:56:10
URL: http://everlasting.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0