Dagens

Citat
 
To Do: Föreläsning, föreläsning, jobba.
Humör: Trött och hängig.
Intag: Inget, jag försov mig i morse. 
Kläder: En mysig stickad klänning från Urban Outfitters som dessvärre visade halva min häck i en svag sekund under morgonens föreläsning. Fast den bringar bra erfarenheter också, Jag har stövlar till utan att känna mig osmakligt klädd (det kanske bara är jag som tycker att det ser ut som att man tillhör en speciell yrkesgrupp när man bär kombon stövlar+klänning/kjol?).
Musik: Ingen. Jag lyssnar bara på Värvet de senaste dagarna.
Vill ha: Sömn. Och mat. Och lugn. Och ett paraply (upptäckte att jag glömt det när jag kutade ut i ösregnet för att hinna med bussen i morse).
+: Jag ska handla något att förtära så fort jag publicerat detta.
-: Att livet är så förbannat bräckligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0