Stabilisering

 
Efter ett par omtumlande dagar (typ omtumlande som om man blivit torktumlad i för hög värme och krympt ett par storlekar) försöker jag stabilisera mig. Ägnade gårdagen åt att försöka tömma mitt flickrum, vilket givetvis går långsammare än man tänkt sig. På kvällen slappnade jag av lite med middag på MEAT med Ivar och hans kollegor, och sedan filmmys med flickorna. Vi såg The cabin in the woods, en skräckis som fått 7,1 på imdb. Till min lättnad var den inte särskilt läskig. Jag vill ju egentligen inte se rysare längre, eftersom jag blir så himla rädd av dem. Alltså så rädd att det påverkar mitt liv i flera veckor, om inte till och med konstant, hela tiden, under ännu längre tid.
 
Idag väljer jag mellan att åka till Kävlinge igen eller att stanna i Lund och beta av lite todo's. Blir nog det senare, möjligtvis med en söndagsmiddag med päronen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0