Tour de chambre

 
Igår var en intensiv dag! Jag satt och tentapluggade till halv fem, stack hem och käkade, vidare till Mia för San Francisco-inspiration och te, sedan mot badet för simhopp (jag är inte bara tränare längre) och slutligen mot Vildanden för korridorsfest. En rolig korridorsfest med tour de chambre - kindergarden, breakfast club, kungliga rummet, tyska rummet och jul-rummet. I tyska rummet bjöds det på Jäger och i jul-rummet hägrade Sannas rosébox. Det blev med andra ord en relativt tidig kväll för mig, förvisso som planerat, men jag hade kanske inte riktigt planerat för en massiv bakfylla idag. Jag skulle ju vara produktiv med tentapluggandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0