376: Fokus på skönhet

Idag har jag fokuserat på skönhet. Jodå, så är det. Det kan ju låta najs. Det var det inte hela vägen kan jag säga.
Solade - Najs
Badade - Najs
Tränade - Najs
Duschade - Najs
Tvättade håret - Najs
Blåste håret - Najs

Gick på manikyr - Onajs!
Det var det sämsta, jag kunde gjort det sjukt mycket bättre själv. Och jag bad om genomskinligt nagellack, men tydligen var det inte mitt val, jag fick bara välja mellan illrosa och rött. Så nu sitter jag här, med råkorta, kladdiga och julgranskuleröda/lila naglar. TACK!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jamen den färgen har ju jag!

2010-06-15 @ 19:13:50
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/
Postat av: Kattis

Ja, den är rätt lik en jag har hemma också, och som jag brukar använda, men nu är jag ju inne i min genomskinliga era! Jag ville ha naturliga!

2010-06-16 @ 04:36:16
URL: http://hurblirdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0