378: Dieten

Chiquita Katita
Jaja, jag snackade för ett par dagar sedan om vår diet. Och nu idag sa jag att jag gått upp två kilo. Vill ni veta hur det går till?
Min överenskommelse med mig själv:
Äta vad jag vill, men ät ALLT som innebär hetta, typ chili, piri piri, som serveras på tallriken, så kommer det väga upp för att jag äter massor av ris. Äta alla sorters frukter och grönsaker jag ser, så jag inte får någon bristsjukdom. Äta massor av melon så jag får i mig vätska. Och dricka massor av vatten.
Dock, vårt misstag, det som gav er två kilo extra Kattis, är nog att vi oftast äter två gånger om dagen. Endast. Det förändrades dock på detta hotellet, eftersom här serveras gratis mat tre gånger om dagen. Jag äter massor! Buffé tre gånger om dagen hjälper mig att få en magsäck med fyra liters kapacitet. Najs. Jag kan aldrig sluta äta när det är buffé, allt måste smakas, och man måste ta mycket av det som är gott.


Kommentarer
Postat av: Trixie

2 kilo mer? Chiquita Katone :)

2010-06-16 @ 20:12:38
Postat av: Kattis

Haha, TACK!

2010-06-18 @ 09:09:49
URL: http://hurblirdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0