En kittlande känsla

Host host host host host. Det är vad som driver mig till vansinne, håller mig ur de tysta lässalarna, det som väcker mig på morgonen och det som håller mig vaken på kvällen. Igår på lektionen övervägde jag starkt att gå hem. Det är fruktansvärt jobbigt!

 

Jag tror dessutom att jag måste skippa träningen ikväll på grund av det, och det gör mig arg. I fredags gick jag hem efter halva eftersom mina bihålor sprängdes två gånger. Och jag är jäkligt träningssugen.

 

Nä, det är förfärligt… Ge mig glass och glögg.



Kommentarer
Postat av: Jemini ♥

Hejsan!

det är såhär att jag har ett projektarbete i skolan som handlar om tonårstjejers tankar om sig själva, plastikoperationer, självkänsla osv. Och jag har en undersökning som jag behöver hundratals tjejers svar på (12 enkla frågor). Som tack blir man länkad i min blogg. Skulle du kunna tänka dig att göra detta? Skriv isf din mejl i en kommentar på min blogg så skickar jag frågorna :)



Skulle vara supersnällt! ♥

2009-12-02 @ 10:56:31
URL: http://jemini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0