21.11.2009

Tävling och myskväll


Träningen igår blev en överraskning, det var tydligen tävling mellan Lund och Malmös vuxna. Jag och Adam fick dock ha en egen klass, eftersom det kom in klagomål för att vi var för duktiga. Jag vann så jäkla stort över Adam. Jag hann bara vara med och tävla från femman, och jag har knappt hoppat höga på två år. Adam var hundra på att han skulle få bättre än mig på sitt handstands med volt, men jissus vad jag fick dubbelt så mycket poäng som han.


Efter simhoppet kom ju Natta hit, vi åt ciabattapizzor (ciabatta med krossade tomater, oliver och ost) och chips. Hon väckte mig dock konstant under hela natten, trots att sängen är 160 bred. Jaja, gröt och kaffe till frukost och nu är jag ensam igen till sju ikväll när partynatten börjar. Förfest hos mig och sen till Amelies korridorsfest är vad som gäller ikväll. Innan dess ska jag förhoppningsvis hinna tvätta lite och baka en äppelpaj. Städningen klarade jag av igår så jag ska bara dammsuga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0