323: Tre dagar senare

Jag och Ivar körde en rehabdag i Kävlinge efter lördagens festande. Som vanligt skulle jag vilja skriva, för det börjar trots allt bli en mycket uppskattad tradition. Vaknar i vår egen takt vid två-tiden, käkar någorlunda lugn frukost med extra mycket kaffe, duschar och springer ut till bussen. Därifrån till stationen, in på Pressbyrån och sukta efter tidningar, hoppa på tåget och bli upphämtade av mamma på stationen i Kävlinge. Schwosh ut till Kävlinge golfbana för att gå 9 hål, sen hem till de andra och äta fruktansvärt god mat. Sist men absolut inte minst; bli körda in till Lund av Jonas.
Ni ser, det låter som ganska härliga söndagar vi satt som tradition va?
Den här gången kom jag hem med det här benet dock, hur tror ni jag åsamkades dessa skador?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0