Det är okej

Det är okej att gå hem när överstrykningspennan tagit slut, klockan slår halv åtta och man har avverkat 9,5h på Juridicum.
Känner att vissa dagar varit lite galna på senaste tiden, på något sätt har jag lyckats utnyttja dygnet till fullo. Trots att jag spenderat mer än nio timmar med näsan i böckerna, är lunchen inte inräknad där. Nej, en två timmars lunch klämde jag in vid tolv. Mat och mys med Ivar. Så nog får vi lite kvalitetstid ändå. Nu är det nog dock slut i krutburken, den här veckan är det inte sportlov på simhoppet så jag kommer bara kunna plugga till halv fem-fem de tre dagarna som är kvar till tentan. Ska verkeligen försöka komma igång vid 08.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0