Plugg, volley och filmkväll

Min gårdag var ganska intensiv, skola från 10-16, sen snabbt hem och kasta i mig lite tonfisk och pasta, packa träningsväskan och cykla iväg till Svane för volleybollsträning klockan fem. För en gångs skull duschade jag, Amelie och Elna på plats eftersom vi skulle vidare på mysfilmkväll. Efter många om och men lyckades vi välja film. Mina önskemål Frozen och the Cook blev nedröstade till förmån för Sherlock Holmes, say whaat?! Jaja, efter att ha bunkrat upp med BK, chips&dippa och godis tittade vi på filmen ungefär lika mycket som vi inte tittade. Det blev mest snack. Filmen var som jag förutsåg ganska intetsägande.
Nu ska jag läsa 42 sidor om sexköp, måla naglarna, duscha, klä och sminka mig på två timmar. Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0