Har kommit på knepet

Eller ja, kanske inte helt själv och helt optimalt... Men ni får ändå ett litet smakprov. Jag tycker det är så jäkla störigt att man inte kan uppdatera bloggen från mobilen, vilket faktiskt nästan drivit mig till att byta från blogg.se till något som fungerar. I fredags funderade jag dock på en lösning och i lördags konfirmerade Malin mina misstankar. Om man loggar in via mobilen och ändrar redigerare kan man uppdatera med ett sådant här inlägg. Too bad for me att jag alltid vill ha bilder i mina inlägg för det fungerar inte. Förövrigt tycker jag att det är jävligt uselt av blogg.se att inte fixa en app som gör att man kan uppdatera från iPhonen. Hur svårt kan det vara? Alla andra lyckas. De utlovade en i april förra året men det kom aldrig en och inte heller en förklaring. Uselt som sagt. Jaja, snart förflyttar jag mig från sängen till datorn och då kan ni få en riktig uppdatering. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0