Bo i hus?

Skulle faktiskt nästan kunna säga att jag längtar lite efter att bo i ett hus och ha familj. Det är härligt att kunna gå ner till köket på morgonen, ställa i ordning en stor frukost samtidigt som det är liv och rörelse på ovanvåningen, killar och tjejer som duschar och gör sig fina för skolan. Att sen sitta och äta frukost tillsammans, snacka och skratta, får en att vakna mycket bättre än när man själv eller bara två tysta sömngångare sitter och stressat mumsar i sig sin frukost i soffan.
Visst nojar jag lite över inbrottstjuvar och objudna gäster när jag sitter här själv, men den känslan är väl sådant man så småningom vänjer sig vid och kommer över.
Nu ska jag också göra mig fin och fräsch, jag ska på skolavslutning om någon timme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0