Min arbetsplats

Här sitter jag och glassar åtta timmar om dagen. Nåja, det är det jag vill få er att tro förstås. Igår frös jag rumpan av mig nästan hela dagen, och givetvis är det mycket springa efter barn, träna hoppare, leka lekar, plåstra om tår, torka tårar, övertala oövertalbara, utfodra, märkestagning och deltagande i huvudståendetävlingar så hjässan smärtar. Någon timmes sollapande blev det trots allt, när solen vågade värma mellan molnen och jag övervakade några flickor som spelade med BellaSara-hästkort.
Idag är det dags för Lomma Beach med hela truppen. Sex ledare och fyrtio kids, vi får hoppas de håller sig i skinnet och att vädret är mer med oss än väderleksrapporten vill få oss att tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0