Mina nya pjucks

De här blev det alltså. Ivars födelsedagspresent. Jag hade ju varit inne på Löplabbet och fått ordinerat två modeller, men när vi åkte in till Malmö för att köpa dem till mig råkade vi parkera precis bredvid Runners Store och tyckte att vi bara skulle kika in för att se om de hade samma priser. Även de hade löpband där man kunde filmas och analyseras, så jag blev sugen på att höra deras åsikt. När de tog fram två helt andra modeller och inte ens kastade ett öga åt de andra som Löplabbet tipsat om frågade jag vad skillnaden var. Vi filmade i de två som Runners Store tagit fram, och sedan en av de som Löplabbet sagt skulle vara perfekta och jämförde filmerna bredvid varande. Sicken skillnad! Jag förstår inte varför Löplabbet sa att jag skulle ta ett par som bara fixade halva felet. Nöjd som en tupp travade jag ut med mina nya fulingar från New Balance i påsen!
Ja, för visst är jag lycklig över att jag tror jag hittat en riktigt bra sko, men lite fula tycker jag allt att de är. Jag har dock övertalat mig själv att det är viktigare att de är perfekta för prestationen än att de är snygga. Tyvärr.
När mina fötters H&M-protest har lagt sig lite ska jag ut och testa nykomlingarna.
Ps. Mina ben ser brunare ut på bilden än de är i verkligheten.
Om någon nu skulle få för sig att tro att de verkligen var så bruna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0