Önskning - Löparskor

UPDATE: Jag fick ett par löparskor av Ivar i födelsedagspresent!
Eftersom skorna jag springer i nu är för stora och för mjuka önskar jag mig nya. Jag har varit på Löplabbet för att prova ut skor då jag milt uttryckt har problemfötter. Här är de två alternativen vi kom fram till var bäst:
Saucony Omni Progrid (Moderate tror jag) storlek: US 7,5
Nike Air Zoom Structure Triax 14, storlek: US 8 (eller 7,5 antar jag)
Jag tycker nog de översta är snyggast, även om jag tycker bägge är gigantiska och ocharmiga, men tydligen är det det jag behöver. Fy bubblan. Jaja, hälsa och komfort före fåfänga!

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Jag har inte använt det i 2 mnader än, återkommer med resultat då :)

2011-06-08 @ 16:49:45
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Anja

Svar:

Nej inte än, men jag har inte börjat sola för i år :)

2011-06-08 @ 18:22:36
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0