Skolavslutning

Jag var ju på Limuels skolavslutning idag, jättemysigt! Dock saknar jag lite hur skolavslutningarna var när jag var liten. Vi var alltid i kyrkan och alla klasserna fick sjunga. Här var det bara kören (som mest bestod av ettor) och och femmorna som fick sjunga. Men det var hur mysigt som helst ändå.
När jag kom dit hände en rolig sak förresten! Det är ju inte ofta folk tror att jag är äldre eller ens i den ålder jag är, utan snarare tonåring. Men idag när en av Limuels lärare kramade honom och sa hej då frågade hon "Och det här är mamma eller?" och tittade på mig. Whoa!?! Att adoptera tre kids mellan 10-16 innan man är 23 alternativt föda barn när man är 13 (om hon inte visste att han har syskon)? Mjaaa, det hade varit modigt.


Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Alltså, det är precis som du säger! Reposta och lägg upp egna bilder, ta från andra hemsidor/bloggar så länge du länkar tillbaka så finns det inga "måsten" inom tumblr. Det är så himla roligt! :)

2011-06-10 @ 19:24:11
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0