Spadag

Det är inte ofta längre jag bjuder på webcambilder, men det är inte heller ofta jag älskar mitt hår så mycket som idag!
Igår stannade jag nämligen hemma från golfen och ägnade mig åt min kropps utsida istället. Tappade upp hett vatten i badkaret, kokade en kopp te och sjönk ned. Shamponering*2. Inpackning. Nagelbandsborttagning på både tår och fingrar. Skrubba bort. Ansiktslermask. Peela kroppen med skrubbvantar och scrub. Peela ansiktet. Massera huden med tvål och tvålpuff. Skubba och fila fötterna. Raka raka med nya blad. Duscha hett och iskallt. Smörja in hela kroppen med väldoftande bodybutter och ansiktet med en svalkande nattcreme. Slutligen smörja in fötterna i ett tjockt lager fet kräm och stoppa in dem i plastpåsar och tjocka strumpor. Allt för att göra dem lite mer glada efter min rape (gick barfota i H&M-skor vilket jag tydligen inte tålde).
Idag är jag len och väldoftande och mitt hår är inte mitt vanliga hår, utan ett glansigt långt mjukt svall.

Kommentarer
Postat av: NINNIE

sv; hmmm? ingen aning faktiskt? Kan ju vara någon blandras med toypudel kanske?

2011-06-20 @ 18:45:15
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: Amanda Rosende - Mode Make Up & Foto

sv: tack! :)

2011-06-20 @ 18:56:53
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0