Dagens träning

Idag var det dags för min och Amelies andra runda tillsammans i år, trots att hon hade träningsverk. Vi sprang runt runt runt i stadsparken i en halvtimme, och gick sen in på badet och drack, sprang i trappor, lite styrketräning och stretchade.
Nu har jag tryckt i mig världens största portion gnocchis, korv och rosa sås. Svinigt och krängigt, men oh så gott! Nu ska jag snart rulla ner i badkaret med min nya hårinpackning och ansiktsmask, skrubba av mig svett och hud och sen förhoppningsvis trava iväg till Ivars kontor för att sitta där och plugga. Måste dock försöka ringa en restaurang, en klätterförening och senare skicka iväg kläder till tradera-vinnare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0